Thursday, February 22, 2007

Dear Cik Pun,

Abg Ali rasa tak tenteram sejak kebelakangan ni sbb Abg Ali nak dump gepren Abg Ali, akak urse yg dok depan umah Abg Ali, boleh bg cara yg sesuwai x camne nak dump dia. Abg Ali dah dapat marka lain muahahahhahaha

Abg Ali
Kem Terendak


Yo Abg Ali, meh saya ajar camne nak dump gepren abg Ali akak Nurse tu. Kita kene ikut turutan Macam mana, kat mana, apa nak buat, samada betul ke nak dump si dia, yg paling penting Apa nak buat bila ianya dah berakhir (hint sket, slalunya susah)

Ingin diingatkan bahawa hanya kerana perhubungan Abg Ali ngan akak Nurse mmg hancusss x bermakna masa nak breakup boleh senang begitu tau. Dan jika Abg Ali dan mana2 jantan kabaret kat luar tu yg jenis suka nak dump gepren kan, satu2nya cara nak berpisah ialah ngan berdepan ngan org yg kita nak say babai adios amigos tu. Kalau Abg ALi jenis ada err 'telo' ah kata org tua2 lah hihihihihi tapi kalo Abg Ali dan jantan2 kabaret kat luar tu jenis yg luar nampak gagah dan macho tp jenis kecut kat dalam, saya akan bagi klu cara lain pula.

1. Instant Messenger (YM/MSN/Skype)
2. melalui telepon
3. dalam surat
4. e-mel
5. melalui kawan

Cara2 diatas akan saya kupas ngan mendalam lagi di edisi yg akan datang sbb saya bizi nak jawab surat chenta peminat2 :)

2 comments:

Anonymous said...

ni kang tak pasal2 orang ingat aku abg ali... memang fuhh

Yip said...

alamak Powerwoot masuk kat sini, aiseymen..... mmg wa buat citer tu berdasarkan hang :(