Wednesday, February 07, 2007

Tentera Bersama Rakyat:Ramas Mesra MT Dgn Para GRO sekitar KL.


Sebagai kempen merapatkan hubungan silaturahim antara tentera dan rakyat Pegawai Memerintah Rejimen 69 telah mengambil inisiatif untuk mewakili pihak tentera untuk beramas mesra bersama rakyat. Kehadiran Tan Sri MT ke Kelab D'Boss disambut oleh para rakyat yang bekerja di sana dengan pertunjukan fesyen terbaru keluaran Jerung Sex Toys Ltd.

Tan Sri MT yg jelas teruja dengan persembahan tersebut seterusnya mengajak beberapa orang rakyat jelata Kelab D'Boss untuk bersembang dengan lebih intim sambil mendengar keluhan rakyat.

Seterusnya Tan Sri MT melawat rakyat jelata di Zouk dan dipersembahkan lagi dengan pertunjukan kebudayaan oleh rakyat jelata di sana. Kelihatan juga beberapa rakyat asing yang juga melawat Zouk sempena Tahun Melawat Malaysia 2007 turut teruja dengan persembahan kebudayaan tersebut lalu turut serta menari secara kebudayaan Malaysia.
Tan Sri MT berkata "Kebudayaan itu adalah sentiasa berevolusi. Kita harus menerima kehendak generasi baru seperti saya yang mahukan kemodenan dalam budaya Malaysia. Saya amat berbangga dengan hasil usaha anak muda Malaysia kini yang berusaha gigih memajukan brand atau model baru bagi budaya Malaysia. Lihat! Mat Saleh pun berminat dengan budaya kita ini. Inilah buktinya bahawa budaya kita sudah maju".

Namun oleh kerana masa yang singkat Tan Sri MT hanya sempat bertukar nombor telefon dengan beberapa rakyat yang cun sebelum meneruskan lawatan bertemu rakyat di sebuah kelab eksklusif di Johor Bahru.
Di situ Tan Sri MT bertemu dengan rakyat sambil bertukar-tukar tips berkenaan kaedah terbaik melaksanakan tugas dengan seorang rakyat miew miew di sana. "Saya berpendapat rakyat di sini mahir dalam tugas mereka, saya kagum dengan kebolehan rakyat di sini malahan saya akan menawarkan kerja kepada rakyat tadi sebagai superstar dalam filem terbaru Jerung Gatal bertajuk 'Lord of the Cock Ring' yang seperti biasa dibintangi oleh saya la" kata Tan Sri MT yang jelas keletihan tapi puas.

3 comments:

Yip said...

ramas baekkk nampaknya boss

Anonymous said...

blog porno ke nih....?..patut tukar nama tan sri gersang je...hikhikhik

venez said...

perggggg.... gilos ganas nih.... :)