Wednesday, March 28, 2007

Akibat Terlalu Ghairah

Baru-baru ini telah diadakan majlis keraian oleh VVIP syarikat di dalam salah satu kapal selam BLF yang belayar ke Venice, kononnya nak buat romantic cruise sambil merayakan kejayaan-kejayaan Jerung Perkasa yang telah memberikan pulangan $$$$ yang besar. Kebetulan Datin-datin yang tersebut dalam Datin Diaries juga ikut serta bersama dengan Kak Tom dan PuanSri angkara Si Gemukkkkkk terlepas cakap kepada Datin dia sebelum mereka berpisah tempohari. yalah mereka mestilah ingat romantik cruise tu untuk mereka bersama pasangan masing-masing kan.Malangnya TanSri MT tak menyedari yang mereka sedang berada di dalam kapal selam itu apabila dia menaiki bot di pelabuhan Venice, kerana mengikut perancangannya romantic cruise tu bermaksud dia dan Datuk-datuk yang lain akan ber'romantika de amour' dengan aweks-aweks Venice yang ditempah khas. Ini adalah kerana dia hanya menyertai majlis dalam perjalanan pulang setelah membuat lawatan ke pejabat JP Inc International di Peranchis, di mana entah kenapa TanSri sekarang suka benar buat lawatan ke sana dengan helikopter stealth syarikat.

Maka seperti biasa setelah belayar, dengan tak sabar-sabar lagi dia telah mengarahkan supaya kapal selam dikemudi oleh autopilot dan semua krew didalam control room diarah keluar kerana dia ingin buat adegan drama sandwich dengan 3 ratu venice. "Atas kapal selam ni sempit, cuma kat control room aja ada ruang nak main lari-lari ala-ala Bollywood tu, boleh main pusing-pusing kat periscope lagi. Ini semua latihan bagus nak mengeluarkan apa-apa air yang patut" terang Tansri dengan menaikkan bulu keningnya ala-ala kucing miang. Tetapi apa yang telah sebenarnya terjadi, PuanSri ternampak Tansri terkinja-kinja masuk ke kontrol room itu dengan aweks-aweks tersebut dan setelah mengumpulkan kesemua-semua Datin-datin yang lain termasuklah Kak Tom, terus menerja masuk ke control room itu.(Padanlah Datuk2 lain yang naik dulu nampak macam alim-alim tucen, diaorang sedar rupanya pompuan2 itu semua ada atas bot tapi tak sempat nak warning TanSri).Kami tak taulah apa yang terjadi(yalah kami kan dah kena halau keluar dari situ) tapi akibatnya 3 bulan lepas tu JP Inc dapat surat saman ekor dari Polis Venice yang menyertakan gambar berikut sebagai bukti...

4 comments:

Anonymous said...

Padan muka Tan Sri kuang kuang kuang tu lah suker bebeno makan sorang2 x hengat donia

err

Ahkak yg buat air kat opis Menara

mat_toro said...

Dear Akak buat air,

You're fired!

Obscenely sexy,

Tan Sri MT

Anonymous said...

Nasib baik Polis Marin negara aku yg jumpa kau *&^^%%$# kalau geng aku yang jumpa, mampus kau dengan kapal selam kau aku belasah guna torpedo Murene.

Yang Baru Lepas Kena Marah Dengan Menteri Pertahanan,
Panglima Tentera Laut Itali
(tengah kemas meja sebab kena dinasihatkan berhenti)!

mat_toro said...

Dear Ex-Menteri Pertahanan Itali,

BLF Assasination Team will be visiting you soon.


Obscenely Sexy,

Tan Sri MT