Monday, March 12, 2007

Jerung Adventure Inc Menganjurkan Kursus Perisikan dan Penyusupan

Kejayaan pihak perisikan Korea Utara dan China menembusi DMZ dan menghantar ejen-ejen wanita miew miew mereka ke Korea Selatan adalah berkat latihan yang diberikan oleh JP Adventure Inc ke atas ejen-ejen tersebut. Seramai 347 orang ejen telah selamat sampai di Korea Selatan dan bekerja sebagai Go-Go Girls di kelab malam yang selalu dikunjungi tentera Amerika bagi mengorek maklumat dari GI Amerika yg mabuk (air sirap ditambah dengan truth serum keluaran JP Inc iaitu Ketum 3000). Tetapi sebelum itu mereka terlebih dahulu dikorek oleh Chief Instructor Jerung Adventure Inc iaitu Tan Sri MT sendiri di pusat latihan sementara mereka di Go-Go Girls Night Club di Pyongyang dan Miew Miew Club di Beijing.
Latihan mereka amatlah berat meliputi teknik menahan siksaan jika ditawan oleh Chief Instructor (S&M maaa...), bagaimana melarikan diri dari mama-san (errr... ejen Korea Selatan) untuk romantic RV dengan Chief Instructor, bagaimana memaksa lelaki (& wanita) memberikan maklumat (S&M lagi...), bagaimana merekrut rakyat miew miew Korea Selatan menyertai rangkaian perisikan mereka (girl on girl action, yummy!!!) dan teknik betul menggunakan kamera tertutup (voyeur). Teknik lain yang diajar meliputi teknik melekakan musuh (tiger show) dan teknik mem'pas'kan maklumat seperti microfilm kepada ejen lain (mouth to mouth girl on girl action, yum!!). Mereka juga diajar asas seni mempertahankan diri seperti gusti atas katil. Lain-lain kemahiran termasuk ikhtiar hidup di kota (jadik GRO) dan membaca peta (peta komuter & LRT ke kelab malam). Sesiapa yang gagal akan melalui temuduga peribadi bersama Chief Instructor Tan Sri MT selama 3 malam berturut-turut bagi tujuan memberi semangat.
Ada permintaan untuk latihan yang sama dilaksanakan di Jerman dan Tan Sri MT kini sedang meneliti gambar foto dan body stats calon dari Jerman. Wartawan sempat menemui Tan Sri MT walaupun dia cuba menyorok dengan memakai topeng leather ala-ala Leatherface sambil mencuba beberapa cemeti pada pelatih dari China dan inilah maklumat yang diperolehi dari beliau "F*ck off!! I'm busy... errr... wartawan pelatih yg cute tuh buleh tunggu kejap... yang lelain pi berambus!!". Kami tidak lagi dapat menghubungi wartawan pelatih baru kami itu dan khabarnya dia juga sedang melalui latihan Kursus Perisikan dan Penyusupan anjuran Jerung Adventure Inc.

1 comment:

Anonymous said...

sapa lah pompuan nak jadi agen nih...