Tuesday, March 20, 2007

Gemukkkkkk Tarik Diri Kerana Tekanan

Pelakon tersensasi dan kuli syarikat Jerung Perkasa, Gemukkkkkkk JM aka Jantan Miang telah membuat pengumuman gempar yang dia terpaksa menarik diri kerana tertekan. Desas-desus mengatakan yang gambar dia dan mak datinnnn sedang bercengkarama yang waktu ini sedang tersebar secara meluas di dalam internet disyaki menjadi punca kenapa Gemukkkkkkk merasa tertekan dan menarik diri. Kononnya gambar itu menunjukkan beliau dalam keadaan kurang menyenangkan di dalam bilik air bila mak datinnn membantunya mencebok punggungnya yang macam ahli gusti sumo tu.

Pelakon-pelakon sensasi Siri Datin Diaries yang si Gemukkkkkk minat sangat tu

Khabar angin yang lain pulak mengatakan si Gemukkkkkkk merasa tertekan kononnya siri drama baru di TV3 berkisar cerita diari 3 Mak Datin telah memperincikan kisahnya dengan mak datinnn menyebabkan dia tidak tahu mana nak sorok muka. Kononnya watak boya di dalam siri drama itu diasaskan daripada dirinya tetapi sesiapa yang mengenali dirinya secara dekat memang tak percaya lansung akan andaian tersebut. "Ciss! nak ayat awek pun takut, inikan nak jadi studmuffin tekel 3 Datin, tara percaya laa....kalau Si Tansri MT tu mungkin juga tapi saya rasa watak itu sebenarnya diasaskan daripada Datuk J sebenarnya" seorang orang dalam dalam nada berbisik meluahkan pendapatnya walaupun tidak diminta berbuat demikian.

Walaubagaimanapun setelah diteliti semula kenyataan Si Gemukkkkkk, baru diperasani bahawa dia tidak memaklumkan apa dia yang dia tarik diri tu. Setelah diminta memberi penjelasan, si Gemukkkkkkk mengatakan yang dia sebenarnya menarik diri dari lawatan sambil belajar ke pusat karaoke dan spa di sempadan negeri yang dianjurkan oleh Tansri MT dan Datuk J. "Mereka nak buat daytrip pakai jet eksekutip syarikat tapi saya malaslah fasal pagi ni lupa nak minum kopi tongkat ali 7 dalam satu. Nanti tak boleh perform pulak. Lagipun saya tak nak terlepas tengok drama Datin Diaries malam ni...macam diaorang tak tahu saya tak boleh miss siaran setiap selasa ni" terang si Gemukkkkkk dengan bersungguh-sungguh. Podahcit! Itu saja ka, kasi buang karan ajala si Gemukkkkkk ni!

2 comments:

Anonymous said...

saya berterimakasih atas penjelasan situasi sebenar dari pihak anda. sesungguhnya saya amat kagum dengan pihak anda yang berusaha mencari kebenaran dan tidak mempercayai spekulasi keji ini.

untuk perhatian:
bang, lain kali kalau nak ajak join lawatan sambil belajar ke pusat karaoke dan spa si sempadan negeri tu, jangan la tinggalkan mesej kat answering machine rumah wehhh. jenuh aku nak kaber line dengan datin, sampai penat semalaman aku pujuk dia, tau!

mumuchi said...

wokey noted....ini bila tepon handyphone no 3 ko tu asyik di luar kawasan aja...tauler ko kena sorok dari datinn pasal dia yang sponsor kedua2 handphone yang biasa tu kan..

ohh penat semalaman pujuk dia ya...sampai lupa minum kopi tongkat ali ya..