Thursday, March 01, 2007

Majalah Tak Tahan - Bicara Bondage/S & M Bersama Tan Sri MT (Siri 1)

Zaman sekarang ada macam-macam cara oran dapat thrill. Ada yg dapat thrill skodeng orang lain buat thrill, ada yang dapat thrill kasi tengok orang lain dia buat thrill, ada yang thrill sendiri... tapi hari ini gua mau kasi cerita satu thrill baru yang telah diimport dari negara maju. Kalau dah maju tentunya thrillnya pun maju. Thrill ini dipanggil S&M. Takde kaitan dengan cklat M&M yang tak cair di tangan tuhh... Tentu ramai yang ingin tahu apakah kelainan yang ada pada S&M nihh... Yang lainnya adalah ianya bukan sahaja memenuhi kehendak fizikal malah memenuhi kehendak spiritual juga. Setiap insan dilahirkan berbeza. Ada yang mempunyai primal instinct to be the agressor dan ada yang mempunyai instinct untuk jadik submissize. Ini dikatakan bermula dari zaman memula manusia dulu iaitu ada geng pemburu yang selalu melanun geng bertani. Mereka yang mempunyai naluri geng pemburu akan jadik si sadis dan yan bernaluri petani akan jadik si masochist. Ada yang suka membuli dan ada yang suka dibuli... buli-membuli ini menaikkan keterujaan mereka.
Contoh pertama ialah seorang gadis eksekutif pelaburan hartanah yang memegang jawatan dan kuasa yang tinggi lagi garang sehingga menakutkan ramai orang di tempat kerjanya merasakan kebosanan pada kehidupan seks beliau. Mungkin karma beliau sudah teruk sebab selalu maki orang ke apa ke ntah laa... Setelah bertemu seseorang jejaka muda remaja yang sexy akhirnya beliau didedahkan kepada kehidupan alternatif yang baru dan mengujakan bagi beliau. Beliau yang selama ini tau nak komplen dan memaki orang akhirnya merasa dimaki dan di "tepuk montot" sikit2 (kalau banyak pun lu apa pedulik??) dan merasakan yang ianya telah memperbaiki karmanya yang teruk selama ini... dia kini bahagia dengan kehidupan alternatifnya.
Contoh kedua adalah seorang gadis juga tetapi seorang yang selalu kena marah dek majikannya dan budak nih sentiasa hidup ketakutan dek kegarangan bosnya (gadis contoh pertama tu laaa) sehinggalah dia menemui jejaka muda remaja yang serba sexy tuh tadi. Jejaka sexy tersebut memperkenalkan gadis tersebut kepada sifat primal instinct beliau yang terpendam selama ini dan menghadiahkan beliau sebatang rotan sebat berangkai atau nama Jawa nya "Cat O Nine Tails" keluaran Jerung Gatal Sdn Bhd. Setelah menyedari keinginan terpendam beliau tersebut gadis itu kini bahagia setelah melepaskan the beast within dan kini lebih berkeyakinan dalam menjalankan kehidupan seharian beliau.
Contoh ketiga adalah seorang gadis garang tapi masochist dan seorang gadis pemalu tetapi sadis dipertemukan oleh seorang jejaka muda remaja yang serba sexy yang selalu berpendapat the more the merrier. Gadis garang dan gadis pemalu tersebut kini bahagia bersama disamping lawatan progress inspection and practial training yang sekali sekala dijalankan oleh jejaka muda remaja yang serba sexy tersebut.

Sesapa yang berminat mengetahui lebih lanjut bulehlah menghubungi beliau di talian 1-800-SEXGOD atau menghubungi Wisma JP Inc dan mintak disambungkan kepada Presiden JP Inc.

2 comments:

Yip said...

Lu ah memang mabeles kalo buat citer, wa x abis nak gelak ni..... err boss, ni pengalaman sendiri atau urban legend semata

mat_toro said...

come here and find out