Friday, March 23, 2007

Senjata Rahsia Dijumpai

Berlin – Pasukan khas DG-RDT telah menjumpai senjata rahsia yang telah dicipta oleh saintis german semasa perang dunia kedua. Semasa pasukan khas ini sedang berehat setelah kepenatan bermain ping pong ditepi tasik bavaria, seorang daripada mereka secara tak sengaja terjumpa sebuah beg berisi dokumen penting. Penemuan dokuman penting ini dimaklumkan kepada HQ yang berpusat di Berlin dan dalam masa tak sampai 0.05 saat pasukan elite dari 24th DewaBesar Divison dikejarkan ke lokasi penemuan ini bersama beberapa pakar khas dalam sejarah bahasa jerman.
Pakar ini mengambil masa hampir 34 jam untuk menafsirkan dokumen yang telah dienkripkan dalam bahasa jerman purba. Pemecahan kod rahsia ini kemudian membawa mereka ke sebuah lembah hina dan dayus di selatan Bavaria, Jerman. Di sinilah Istana Api milik Hitler yang dibina pada tahun 1941 tersergam indah dan di jaga oleh seorang pakcik bernama Silantra Fuchs yang mendakwa generasi ke 26 Herman Kardon seorang pemuzik unggul di tahun 1745. Setelah bertukar bahasa isyarat tangan Silantra bersetuju untuk membawa pasukan khas ini menuju ke belakang istana api. Di sinilah letaknya sebuah kawasan lapang yang luas dan cukup utk latihan penerbangan dan latihan dog fight.
Alangkah terkejutnya pasukan khas ini menemui senjata pemusnah ini yang akan pelik rupanya daripada senjata konvesional biasa.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Silantra kemudian memberikan beberapa dokumen manual untuk senjata ini untuk kegunaan pasukan DG yang memang termaktub di dalam wasiat Hitler sebagai pewaris teknologi German.
Pasukan khas ini di arah kan oleh Panglima DG untuk kembali ke markas dan membawa beberapa dokumen sahaja kerana panglima akan melakukan lawatan rasmi ke Istana Api ini di dalam masa yang terdekat.

Berikut antara kandungan manual ini yang sempat diterjemahkan ke dalam bahasa inggeris.


Mk.1 R.C.AT/W.D.A.A.W (Remote Controlled All Terrain/Weather Donkey Anti Armour Weapon)

Instruction Manual

1. Accessory provided with your Mk.1 R.C.AT/W.D.A.A.W system:
a. 1 x whip
b. 3 x sacks of carrot feed
c. 1 x panzerfaust
d. 1 x RC antenna c/w hand held controller. (2 x AA Batteries not included)
e. 1 x set support struts
f. 1 x mounting saddle
g. 1 x set of edible camouflage paints

2. Care for your Mk.1 R.C.AT/W.D.A.A.W system:

a. Feed Donkey minimum three times a day.
b. Re-apply edible camouflage as necessary. Especially before sending Donkey into the battlefield.
c. Warning: Do not mistreat Donkey! Tests have shown that mistreatment of Donkey results in Donkey shooting at his own master controller.
d. Take your Donkey for walk at least once a day. Caution: Due to applied camouflage, controllers have been known to lose Donkey in the fields. Recommendation: Always keep a string tied to your Donkey. Central Command is not responsible for Lost Donkeys.

3. Known bugs
a. Donkey mood swings are not yet controllable. In case of mood swing detected, DO NOT USE the system.
b. Mk.1 system is one time use only.
c. RC frequencies are prone to interception by enemy units. Recommendation: Usage of the Mk.1 system should be kept under 5 minutes, including deploy time.
d. Airwave radio signals may interrupt remote controlling.

We hope you enjoy your new Mk.1 R.C.AT/W.D.A.A.W system.


Nantikan laporan lawatan panglima DG ke Istana Api dan bagaimana Silantra dilantik menjadi pasukan khas di keluaran yang akan datang.

No comments: