Monday, March 12, 2007

Berita Tergempar - BLF Bertempur, USS Ronald McDonald Musnah

Berita terbaru dari Lautan Hindi menyatakan pihak BLF telahpun terlibat dalam suatu pertempuran dengan US Navy 7th Carrier Group mengakibatkan kapal pengangkut pesawat kebanggaan US Navy iaitu USS Ronald McDonald musnah dibedil oleh Tongkang Torpedo Kelas Bajak Laut Sungai Mekong III selain sebuah kapal selam Los Angeles Class yang belum dikenalpasti pendantnya turut musnah. Punca tercetusnya pertempuran belum dikenalpasti tetapi terdapat laporan ianya berpunca dari pihak BLF mengkidnap aweks US Navy dari Carrier Group tersebut. Bagaimanapun ada laporan juga yang mengatakan bahawa Laksmana Datuk J dari BLF yang sedang sibuk memunggah Coca-Cola, french fries dan aweks dari kapal USS Ronald McDonald "ter"tembak (ada saksi mengatakan dia sesaja jer tembak) gayboy simpanan Kepten kapal USS Ronald McDonald yang cuba menggodanya.

Akibat keciwa atas kehilangan jantan pemuas nafsunya & jealous gayboy simpanannya cuba menggoda Laksmana Datuk J Kepten tersebut cuba menyerang KJP Rita Rudaini bagaimanapun serangan misil Aster tersebut dipatahkan oleh modul ECM terbaru atas KJP Rita Rudaini iaitu Pawangtron 3000. Sejurus itu juga dua buah kapal pengiring iaitu Tongkang Torpedo KJP Goyang Gerudi dan KJP Teman Tapi Mesra melepaskan tembakan meriam Buluh Mk IV dan torpedo Tuju-tuju Mk II ke arah USS Ronald McDonald. Kapal selam Hunter Killer Class KJP Bujang Senang pada masa yang sama mengejar SSN Los Angeles Class US Navy yang mengiringi USS Ronald McDonald sebelum memusnahkannya dengan torpedo Sumpit Mk VII.

Kapal-kapal pengiring lain yang terdiri dari dua buah Aegis Cruiser Arleigh Burke, sebuah kapal frigat dan sebuah minesweeper terpaksa menyerah diri bilamana Pemerintah Tertinggi BLF iaitu Tan Sri MT yang baru selesai interrogate aweks US Navy yang baru diangkut tadi (dah settle perang baru mau join, mementingkan kepuasan sungguh la ini orang) telah menghantar dan mengetuai sendiri boarding party ke setiap kapal pengiring carrier fleet tersebut bagi mengangkut lebih ramai aweks. Atas dasar perikemanusiaan Tan Sri MT mengarahkan anggota BLF membawa naik aweks US Navy yang telah karam kapal mereka. Anggota lelaki USN di kapal pengiring lain di arah "walk the plank" bagi menyediakan ruang bagi aweks USN yang diselamatkan dari laut. Beliau juga mengarahkan pihak Jerung Medic HC mengubati aweks yang tercedera supaya sihat kembali & buleh digunapakai oleh Jerung Gatal. "Waste not!" komen Tan Sri MT dalam laporan ringkas melalui radionya dari bilik "interrogation" atas KJP Rita Rudaini. Ini Tan Sri memang tak buang masa punya...

No comments: