Friday, January 19, 2007

JP Inc mendedahkan kajian terbaru mereka.

Ketua R&D JP Inc Sir Dr Alphawolf telah mendedahkan secara ekslusip kepada seorang Editor Tugas Khas @ Risikan Majalah Tak Tahan bergelar "Wak" yang salah satu unit kajiannya sedang mengkaji bagaimana untuk membuat beberapa aksesori terbaru untuk industri fesyen yang bersifat dual-use. Ini termasuk 'italian necktie', tyre necklace,garotte dll.




Berguru dengan sorang makcik terer dari tepen yang bersemangat berkecimpung dalam bidang rantai mutiara sebelum ini yang diperkenalkan oleh janes bond kami dari KKM, Cik Kinokuniya, Dr Alphawolf menerangkan yang rantai2 biasa sebelum ini seperti rantai emas, mutiara, zamrud dll sedang ditingkatdaya agar boleh dijadikan sebagai senjata sampingan. Ini kerana setelah kajian pemasaran dilakukan oleh Cik Yipun kami dari porem gossipnya yang sebenarnya adalah alat marketing research halimunan, ramai selebriti maupun selebriti perasan ataupun terlampau teringinkan aksesori sedemikian utuk digunakan sewaktu mereka melaram. Ini kerana apabila mereka melalui carpet merah, bergaduh melebihi skrip di dalam kolam renang atau sedang diskodeng Ahli Lembaga sedang skinny dipping, mereka inginkan agar dapat dengan segera mencapai sesuatu seperti aksesori tersebut untuk dipergunakan keatas paparazi, mat skodeng, mat rempit, selebriti cari publisiti murahan dll. Memandangkan aksesori tersebut biasanya akan terlekat di leher pengguna walaupun mereka sedang nude sunbathing, maka kegunaannya semestinyalah user friendly.

Di samping itu seperti yang diingatkan oleh Tan Sri, aksesori ini juga mempunyai kegunaan ke-tiga bagi mereka yang berminat, iaitu untuk digunakan waktu sesi bondage S&M. Dia sendiri sudah menempah satu twenty footer kontena untuk diisikan dengan aksesori tersebut sebaik saja disahkan oleh Sirim sebagai sah untuk digunakan. Walaubagaimanapun, pihak syarikat tidak akan menanggung sebarang tanggungjawab diatas penyalahgunaan aksesori tersebut dan sedang menimbang mewajibkan latihan penggunaan oleh pembeli. Ini kerana ini juga boleh menjadi sumber pendapatan tambahan bagi syarikat disamping Tan Sri boleh bergumbira berlatih dengan selebriti, selebriti perasan maupun terlampau dengan percuma. Sdr Yipun juga sedang menimbangkan untuk mengupah model terkenal mengaku inesen Cik Zanmas untuk menjadi model tengkuk aksesori tersebut kerana dia mempunyai leher yang jinjang kerana dia dilahirkan di Jinjang Kepong.

Majalah Tak Tahan akan menyiarkan artikel eksklusif bersama gambar-gambar Cik Zanmas memperagakan aksesori-aksesori tersebut sebaik sahaja dibenarkan berbuat demikian oleh pihak syarikat.

4 comments:

Yip said...

Cif, adakah Cik Zan akan memperagakan aksesori tu sahaja, I mean she only wearing d accessories? perghhhhhh ni kira cam Titanic ler masa si Rose tu modelkan rantai tu only wearing d kalung.....

Anonymous said...

wehhhh....wehhhh....I'm not from jinjang u know.....(smbil betulkan aksesori)...psssttttt....cik yipun....leher i gatal2la pakai aksesori ni....ni raw material dr JP gatal ke?....i gatal laaaaaaaaa...awwwwwwwww

Anonymous said...

Woiiii... takde ker nak letak shoutbox ke hapa... mudah sket nak ngutuk korang!

mumuchi said...

tak terpikir lak macam tu tapi idea yang bagus...akan diperbuat...raw material pulak melalui saringan oleh MT...kut ada bahan tambahan dia letak, kami no komen :)