Tuesday, January 23, 2007

Memo dari Presiden JP Inc bth 23 Jan 07

Berikutan beberapa permintaan yang mahukan kemudahan shoutbox disediakan di blog JP Inc untuk kemudahan mengutuk JP Inc saya merasakan bahawa tidaklah perlu kita melayan permintaan sedemikian. Ini adalah kerana prinsip JP Inc yang kiasu tidak mahu melihat kutukan tetapi pujian & pujaan sahaja dipaparkan di blog ini tak kira la kalau nak puja macam org puja nombor ekor sekalipun. Janji dipuja.

Walaubagaimanapun sekiranya ahli lembaga pengarah setuju dan beriya-iya jugak nak membuat shoutbox ini kos pembuatannya adalah ditolak dari gaji ahli lembaga pengarah (tak termasuk gaji saya) dan seseorang perlu sentiasa memantau shoutbox tersebut agar komen-komen yang memburukkan JP Inc di delete sepantas mungkin. Sekiranya nak upah org untuk memuja JP Inc sepertimana kumpulan black metal memuja hantu kubur pun kosnya akan ditolak dari gaji anda sekalian.

Sekian.


Yang teramat seksi

Tan Sri MT

5 comments:

mumuchi said...

Bukan saya Tan Sri, saya tak menyokong lansung cadangan ini...jangan potong gaji saya yang seciput tu ya Tan Sri...don't worry, saya mesti jadi Pak YA kepada apa-apa cadangan Tan Sri..


hehx3 nak kipas sikit...

mat_toro said...

Komen Mamasan Zan telah di delete... muahahahaha..!!!

Yip said...

boss, u memang tawww kodokut

Anonymous said...

tan sri mat...apsal delete.....giler koser ke.......hahhahahhahaha....aku kutuk lagi............deletela lagi..............

Anonymous said...

wehhhhhhhhhhhh.....apasal kena ada approval lakkk...?...urghhh....mencik aku.....