Wednesday, January 17, 2007

Tan Sri MT - Man of Mystery

Berbagai spekulasi telah dibuat tentang siapa sebenarnya Tan Sri MT. Tidak dinafikan keseksiannya telah menyebabkan ramai membuat gosip tentangnya bersama artis-artis jelita dan yang terbaru ialah gosip tentangnya dengan Danielle. Dia juga pernah dispekulasikan sebagai pengintip/saboteur/orang tengah yang menguruskan penjualan fius bom yang menyebabkan kekalahan pihak Argentina semasa Perang Falklands. Tan Sri MT ketika ditanya tentang spekulasi peranannya di dalam penjualan fius bom ke Argentina hanya menjawab "My name is T, MT..." Berkenaan kisah cintanya dengan Danielle Tan Sri MT menjawab "Lu orang buta huruf ka pekak?? Itu hari gua sudah bikin sidang akhbar kasi tau sama lu orang wartawan la, gua sama itu Danielle mana ada hubungan cinta punya!!! Gua sama dia hubungan seks saja maaa...!!"

Dalam perkara lain Tan Sri MT menyatakan pendiriannya bahawa helikopter yang ditawarkan oleh pihak JP Inc jauh lebih baik dari helikopter yang memenangi tender membekal helikopter CSAR untuk TUDM. "Kami adalah sebuah syarikat tempatan yang pertama membina helikopter buatan tempatan. Kerajaan sepatutnya melindungi kepentingan kami sebagai syarikat tempatan dan juga berbangga dengan hasil keluaran kami walaupun kualitinya dikatakan setaraf Proton Saga dan harganya 300% lebih mahal dari yang sepatutnya. Mereka yang tidak memilih syarikat kami sememangnya tidak patriotik!!" Beliau juga menambah "Kilang yang kami cadang untuk membina di Pekan sekurang-kurangnya dapat juga memberikan peluang pekerjaan kepada penduduk setempat di sana tak kira la diorang warga asing tanpa izin!!"

4 comments:

mumuchi said...

man..the song for man of mystery was sooooo gayish to me :)

mat_toro said...

man of mystery has a song?? I dont even know there was anything called "man of mystery"... you watched a gay movie called "man of mystery"??

Yip said...

Boss, i timer panggilan dari bbrp WPH (wartawan pondan homosexual) yg beriya-iya konon nak menjejaki kehidupan sex Tan Sri.... sbb Tan Sri kata x mo layan mereka merekaq, TERpaksa lah mereka menggunakan Mawi sebagai frontpage news :)

mat_toro said...

Gua tak layan Homo mags nih... tapi kalau porn mag call lu terus clearkan appointment gua... anytime babeh!!