Wednesday, January 24, 2007

Peti Aduan




Sok!Sek!Sok!Sek!

Ini saya tengah nangis ni....saya terdengar yang Tan Sri Mat Toro kamu ni mempersoalkan kewanitaan saya ni...tengoklah, lihatlah rupabentuk tubuh badan saya ni...dia tak tau ke saya dah berbelanja ribuan-ribaun ringgit nak dapat body macam ni punya seksi...botox, motox, totox , vitamin a,b, c sampai z saya pakai tiap-tiap hari supaya saya jadi jelita dan menawan, aleh-aleh dia cakap saya ni mungkin seorang datuk...apa dia ingat saya pi siam buat operasi tukar jantina ke....malaysiya boley tau...sini plastik surjeri semua dah okay apa...tak yah pergi jauh-jauh buat lagi..ni saya dapatkan perkhidmatan pun dari Hospital tentera awam Jerung Perkasa apa...ala hospital yang ada health centre yang si gemukkkkkk kesayangan saya..eh bukan kawan saya tu(macamana nak delete ni ...tak palah, biaq pi ajelah)...selalu pergi tu..ala yang dia cakap ada misi-misi baik tu yang suka tolong urut dia tu...saya selalu buat servis kat situ, siap ambik private room lagi, lebih-lebih lagi kalau si gemukkkkkk pun melawat jugak...tapi yang heran kena ambik bilik dekat health centre tu, senang buat warm-up si gem kesayangan saya tu cakap...heran pulak saya, ada gym ke situ...

tapi macamanapun, saya demand tan sri kamu ni buat retraction cepat-cepat, panggil press conference cakap dia yakin yang saya ni wanita tulen....apa dia ingat dia boleh sampel saya dulu ke baru boleh konpem...pleezzzlah tan sri, you are not my taste...anyway please send your people to meet my people, tapi kalau you hantar si gemukkkkkk tu, make sure you send him alone pasal i nak buat private meeting in my office suite...senang dah ada bath tub dah kat situ dengan massage lounge chair...yummy!

2 comments:

Yip said...

ooooo Datin lah yg ajar si G ni camne carik G spot ek? Interesting

mat_toro said...

Oi pondan tua!! Lu tgk la lengan lu berlekuk2 macam Indon kontrek punya lengan tuh...!!! Kalau ye pun makan pil hormon takyah la selalu sangat pi gym angkat berat tuh... kan ke kantoi!!!!

Errr... kalau lu mau Mokk pi solo lu kena bayar la... standard rate... macam tak biasa...