Tuesday, January 23, 2007

SSSSHHHHHHHH!

Dalam kemelut tersiarnya gossip sensasi tentang khabarnya seorang janda dihias dan berduit kononnya sedang hangat bercinta dengan seorang pegawai kanan tentera, terdengar pula desas-desus sebenarnya citer itu sebenarnya 'cover' line untuk janda itu membuat hubungan dengan pengasas sebuah syarikat korporat pembekal pertahanan terkenal yang juga bekas pegawai kanan tentera. Yalah Datuk M di Malaysia ni pun ramai bekas tentera. Dengar ceritanya Datuk M ni sanggup berbuat demikian kerana ingin mendapatkan modal mudah untuk membesarkan dana syarikat supaya lebih berdaya maju lagi, terutama untuk anak-anak syarikat yang berkecimpung dalam bidang seni.

Sehubungan dengan itu, wartawan tim ekslusip Majalah Tak Tahan menghidu potensi citer ni bersangkut paut dengan syarikat yang dia kenal benar dan sekarang sedang merangka gerak gempur untuk meng'scoop' perjumpaan kedua mempelai ini menggunakan peralatan pemantauan tercanggih yand dia cilok dari stor sampel parent company dia(mentang2lah syarikat bapak dia tu syarikat pembekalan peralatan pertahanan). Bila Pro syarikat itu dihubungi untuk memberi komen tentang hal ini, jawapannya adalah " wa x kisahlah Pang5 nak cekup Fasha Sandha ke, Sharifah Sofea ke, kalau betul ler citer gossip dia mencari cawangan baru, tp please lah toot toot yg dah nak monopos tu.... aisehmennnn !" Dengan kata-kata galakkan sedemikian, telah membakar semangat wartawan tim ekslusip untuk membongkar cerita sebenar. Nantikan pendedahan ini nanti!

6 comments:

Alpha said...

Janda berhias? Dah 18 tawun kawen anak dua...ni dah terbaraiiii niiii

mumuchi said...

wei dia selalu pi bali spa dan makan jamu berbakulx2..silap2 pembedahan plastik pun ada kalau diamati...itu kira dihias ler tu kahx3

Yip said...

lol lol siifu bikin wa gelak cam cik Ponti di tengahari

Anonymous said...

mana pendedahan detail ni...lambat ler kak tim nih...........

mat_toro said...

Datuk M... Datuk mmc ker??

mumuchi said...

Datuk MMC mana ada pengalaman tentera...title datuk tu pun kaber line tu....