Friday, January 12, 2007

Laporan Lanjut Majlis Prebiu Album

KAU MENDUAKAN DAKU (Yipun feat BB)

Manisnya saat kita dilamun cinta
Kau dan aku bersama membina impian
Kasih termeterai
Kita bersama

Oh sampainya hati dikau
Makan di luar
Tinggalkan daku sendiri berduka
Kau curang padaku

Kerana aset yang mantap ohhh

Korus:
Maid aset mantap
Kau pilih buat mengasuh
Cahaya mata kita
Kutahu sebenarnya apa yang kau pandang
Kejamnya dikau
Kau curang kerana aset

B,Pulangkan aku ke rumah bondaku
Ku tak ingin lagi diduakanmu
Cinta ini kian kabur di pandangan

Lagu: Laxamana
Lirik: Yipun

Menghayati lirik lagu di atas boleh menggoncang ketahanan mental siapa juga yang jiwang karat dan kerana itu Uncle J lihat banyak wartawan hiburan meraung-raung sambil berguling-guling di atas karpet dewan Wisma Jerung Perkasa semasa persembahan lagu 'Kau Menduakan Daku' oleh Miss Yipun, Exec Jerung Perkasa. Uncle J tak ler gitu pasal sibuk usha wartawan2 yg cun lagi bergetah tu sampai tak sedar sebaldi kah kah kah!!!!"Lagu ini adalah cetusan pengalaman silam saya sebenarnya." jelas Miss Yipun dlm nada sayu sambil membetul-betulkan spaghetti strap yg dipakainya. "Namun tak perlu ia diceritakan dgn lebih panjang lagi." Katanya pada Uncle J. Kisah selanjutnya menegani lagu yang dipersembahkan pada Malam Media Bersama JP Inc. ini boleh dibaca dlm Majalah Tak Tahan keluaran Januari 2007.

UNCLE J: DUA? EMPAT PUN BELUM TENTU CUKUP!

Di Majlis yang sama juga saudara Gemukkkkkk yang sedang sensasi diperkatakan di dalam media-media tempatan juga menyanyikan lagunya di dalam album ini tetapi sesuatu peristiwa telah berlaku ??????

AKU MISKIN HINA

apalah nasib ku ini
hitam, hodoh, hampeh
kini aku pokai juga

punah harapan ku ini
nak tekel awek bod gossip
kini aku dibelenggu

[chorus]:

aku miskin hinaaaa..
aku miskin hinaaaa..
maafkanlah gua
gua pun hamba wang pada zahirnya..

Si Gemukkkkkk cuma dapat menyanyikan lagunya sehingga lirik diatas sebelum dia tiba-tiba berhenti....setelah dikaji selidik rupa-rupanya handyphone N93nya yang berada dalam mode buzzer telah menggeletek lobang punggungnya menyebabkan dia terlatah berlari ke belakang pentas..rupa-rupanya Puan Datin menelepon mengadu yang Jaga2 Upahan Dari Nepal yang perasan diaorang askar Ghurka tu menghalangnya memasuki dewan majlis untuk menonton persembahan si Gemukkkkkk kerana bajunya terlalu lip-lap merelip hingga mungkin membutakan para hadirin....apalah Gemukkkkkk..tak habis-habis cerita kau dengan Mak Datin ni....

No comments: